سامانه اشتغال مجازی,بازاریابی و فروش فایل-دانلود چارچوب نظری تحقیق,دانلود مبانی نظری تحقیق,دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق,مبانی نظری تحقیق,پیشینه و مبانی نظری تحقیق,پیشینه تحقیق,دانلود تحقیق دانشجویی,دانلود مقاله ترجمه شده,دانلود گزارش,دانلود ,طرح,پروژه آماری,دانلود پروژه دانشجویی,تحقیق دانش آموزی,پروژه پایانی,دانلود پایان نامه,دانلود پاورپوینت,دانلود پرسشنامه,کارآفرینی,کارآموزی,دانلود نمونه سوالات,دانلود اقدام پژوهی,دانلود ,طرح درس,دانلود حل تمرین,دانلود پاسخنامه,دانلود درس پژوهی,پیشنهاد خلاقانه,درس,آموزش,کسب و کار اینترنتی,پروژه برنامه نویسی,پروژه نرم افزار

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی (کامل و آپدیت شده)

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشتهمدیریت آموزشی

شناسائی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت، مدیران واحدهای آموزشی (کامل و آپدیت شده)

مدیریت آموزشی از دشوارترین، پراهمیت ترین و حساسترین انواع مدیریت در سازمانهای عمومی ودولتی است

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشتهمدیریت آموزشی
شناسایی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت،مدیران واحدهای آموزشی

(بصورت جامع و کاملدر قالب۲۴۲صفحه)
*آپدیت جدید:
فصل چهارم با عنوان بررسی گرایش مدیران آموزشی در قالب ۴ بخش و ۷۴ صفحه بصورت رایگان اضافه شد!
چکیده :
مدیریت آموزشی از دشوارترین، پراهمیت ترین و حساسترین انواع مدیریت در سازمانهای عمومی ودولتی است. در واحدهای آموزشی به لحاظ اهداف پیچیده وبسیار گسترده فعالیت های متعدد ومتنوع و روش های اجرایی گوناگون مدیریت ورهبری آموزشی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.مدیریت آموزشی در مدارس، مرکز ثقل فعالیت های گوناگون قرارگرفته و به عنوان منبع انرژی روانی، شرایط مساعد انگیزشی را برای عوامل آموزشی و پرورشی مدرسه،عوامل اداری واجرایی واز همه مهمتر فراگیران هموار سازد.ماندگاری و بقاء ،رشد و پویایی واحد های آموزشی در عصر انفجار اطلاعات وانفجار جمعیت اتکاء به محوریتی دانا و توانا دارد. رهیافت به کمال وتعالی با مدیریت و هدایت سکانداران شایسته صورت خواهد گرفت.
عسگریان در کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورشی می گوید:
((سازمانی که از مدیریت شایسته تری برخوردار باشد، بهتر می تواند هدف خود را برآورده سازد، زیرا امکانات برنامه ریزی صحیح تری را ایجاد خواهد نمود))
روش های نوین وکار آمد مدیریت را داشته باشند،به گفته کیمبل وایلز ؛ وظیفه اساسی مدیر آموزشی عبارت است از بهتر ساختن وضع کودکان. اگرکسی که درمقام رهبری آموزشی انجام وظیفه می کند نتواند در بهبود و کیفیت آموزشی موًثر واقع گردد، وجود او در این مقام قابل دفاع وتوجیه نیست.انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی با توجه به نقش حساس و تحول آفرینی که آنان بر عهده دارند. از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع توفیق نظام آموزشی به تدبیرو دور اندیشی مدیران به عنوان رهبران آموزشی بستگی دارد. البته مساً له انتخاب و انتصاب و شرایط احراز مدیران براساس ملاکها و شایستگی ها موضوع جدیدی نیست
کلمات کلیدی:

مدیریت آموزشی

احراز پست مدیریت

مدیران واحدهای آموزشی
توسعه در نظام آموزش و پرورش

مقدمه:
اهداف هر سازمان فلسفه وجودی آن سازمان محسوب می شود. به منظور تحقق هدفها نیاز به یک تلاش گروهی است. پیچیدگی کار جمعی است که مدیریت نظام گونه را بوجود آورده است. اثر بخشی و کارآیی به عنوان دو هدف مهم در همه سازمانها نیازمند تدابیری است که مدیران آنها را اتخاذ می نمایند از طرفی محدودیت منابع و تغییرات محیطی در عرصه های داخلی وخارجی اهمیت مدیریت را بیش از پیش مشخص می نماید.مدیریت در بسیاری از کشور های درحال توسعه حائز اهمیت شایانی است.
بررسی کارشناسان توسعه اقتصادی نشان داده است که فراهم نمودن تکنولوژی و پول،به تنهای توسعه و رشد را پدید نمی آورد .تا زمانی که نیاموزیم چگونه می توان از منابع انسانی به درستی استفاده کرد و آنها رامدیریت نمود، تکنولوژی و تبعات آن بیهوده و گاه دست و پاگیر است.عده ای معتقدند مدیریت با فرد متولد می شود، رفتار مدیران ذاتی است و قابل آموزش نیست. در مقابل عده ای معتقدند، مدیریت اصولی دارد وبرپایه این اصول می توان علم و دانش مدیریت را نیز، تشریح کرد.این اصول و فنون در موقعیتی مشابه،کاربردی های مشابه دارند، لزا اکتسابی و قابل آموزش دهی و آموزش گیری هستند. بطور کلی می توان گفت مدیریت حرفه است، چون مدیران موفق مهارتهای مورد نیاز که قابلیت آموزش را دارند ،در کار خود بنحو مطلوبی مورد استفاده قرار می دهند.
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت
اهمیت مسأله
ضرورت مسأله
گذاره های تحقیق
اهداف اصلی
اهداف فرعی
سوالات تحقیق
شیوه تحقیق
روش تحقیق (توصیفی – کتابخانه ای)
مدل عملیاتی تحقیق
تنوع مطالعات انجام شده
قلمرو موضوعی
واژگان تحقیق
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
بررسی و تحلیل مطالعات (ادبیات) نظری
بررسی و تحلیل مطالعات میدانی (پیشینه نظری)

ویژگی مدیران آموزشی

ویژگیهای تخصصی مدیر کارآمد

درآمدی بر مدیریت آموزشی و بحث استاندارد سازی

ویژگیها، وظایف، نقشها و مهارتهای مورد نیاز مدیران آموزشی
ویژگیها و خصوصیات مدیران

آسیب شناسی فرآیند انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران آموزشی

تاریخچه مدیریت
پیشینه مختصر مدیریت

سیر تاریخی انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی

شرایط احراز مدیریت مدارس
پژوهشهای انجام شده

نقدی بر دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران

ارائه مدل مفهومی
فصل سوم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
نتایج تحقیق
پیشنهادات
فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی
پیشنهاد تدوین فرم سنجش شرایط احراز مدیران واحدهای آموزشی بر اساس مولفه ها و متغیرهای مدل مفهومی و ارائه شیوه نامه پیشنهادی آن
—————– آپدیت جدید——————-

فصل چهارم :بررسی گرایش مدیران آموزشی

در قالب ۴ بخش و ۷۴ صفحه بصورت رایگان اضافه شد!
منابع و مآخذ

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل ۴۹۹ کیلو بایت
تعداد صفحات ۲۴۲
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشتهمدیریت آموزشی
شناسایی عوامل و شرایط موثر برای احراز پست مدیریت،مدیران واحدهای آموزشی

(بصورت جامع و کاملدر قالب۲۴۲صفحه)
*آپدیت جدید:
فصل چهارم با عنوان بررسی گرایش مدیران آموزشی در قالب ۴ بخش و ۷۴ صفحه بصورت رایگان اضافه شد!
چکیده :
مدیریت آموزشی از دشوارترین، پراهمیت ترین و حساسترین انواع مدیریت در سازمانهای عمومی ودولتی است. در واحدهای آموزشی به لحاظ اهداف پیچیده وبسیار گسترده فعالیت های متعدد ومتنوع و روش های اجرایی گوناگون مدیریت ورهبری آموزشی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.مدیریت آموزشی در مدارس، مرکز ثقل فعالیت های گوناگون قرارگرفته و به عنوان منبع انرژی روانی، شرایط مساعد انگیزشی را برای عوامل آموزشی و پرورشی مدرسه،عوامل اداری واجرایی واز همه مهمتر فراگیران هموار سازد.ماندگاری و بقاء ،رشد و پویایی واحد های آموزشی در عصر انفجار اطلاعات وانفجار جمعیت اتکاء به محوریتی دانا و توانا دارد. رهیافت به کمال وتعالی با مدیریت و هدایت سکانداران شایسته صورت خواهد گرفت.
عسگریان در کتاب جامعه شناسی آموزش و پرورشی می گوید:
((سازمانی که از مدیریت شایسته تری برخوردار باشد، بهتر می تواند هدف خود را برآورده سازد، زیرا امکانات برنامه ریزی صحیح تری را ایجاد خواهد نمود))
روش های نوین وکار آمد مدیریت را داشته باشند،به گفته کیمبل وایلز ؛ وظیفه اساسی مدیر آموزشی عبارت است از بهتر ساختن وضع کودکان. اگرکسی که درمقام رهبری آموزشی انجام وظیفه می کند نتواند در بهبود و کیفیت آموزشی موًثر واقع گردد، وجود او در این مقام قابل دفاع وتوجیه نیست.انتخاب و انتصاب مدیران آموزشی با توجه به نقش حساس و تحول آفرینی که آنان بر عهده دارند. از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در واقع توفیق نظام آموزشی به تدبیرو دور اندیشی مدیران به عنوان رهبران آموزشی بستگی دارد. البته مساً له انتخاب و انتصاب و شرایط احراز مدیران براساس ملاکها و شایستگی ها موضوع جدیدی نیست
کلمات کلیدی:

مدیریت آموزشی

احراز پست مدیریت

مدیران واحدهای آموزشی
توسعه در نظام آموزش و پرورش

مقدمه:
اهداف هر سازمان فلسفه وجودی آن سازمان محسوب می شود. به منظور تحقق هدفها نیاز به یک تلاش گروهی است. پیچیدگی کار جمعی است که مدیریت نظام گونه را بوجود آورده است. اثر بخشی و کارآیی به عنوان دو هدف مهم در همه سازمانها نیازمند تدابیری است که مدیران آنها را اتخاذ می نمایند از طرفی محدودیت منابع و تغییرات محیطی در عرصه های داخلی وخارجی اهمیت مدیریت را بیش از پیش مشخص می نماید.مدیریت در بسیاری از کشور های درحال توسعه حائز اهمیت شایانی است.
بررسی کارشناسان توسعه اقتصادی نشان داده است که فراهم نمودن تکنولوژی و پول،به تنهای توسعه و رشد را پدید نمی آورد .تا زمانی که نیاموزیم چگونه می توان از منابع انسانی به درستی استفاده کرد و آنها رامدیریت نمود، تکنولوژی و تبعات آن بیهوده و گاه دست و پاگیر است.عده ای معتقدند مدیریت با فرد متولد می شود، رفتار مدیران ذاتی است و قابل آموزش نیست. در مقابل عده ای معتقدند، مدیریت اصولی دارد وبرپایه این اصول می توان علم و دانش مدیریت را نیز، تشریح کرد.این اصول و فنون در موقعیتی مشابه،کاربردی های مشابه دارند، لزا اکتسابی و قابل آموزش دهی و آموزش گیری هستند. بطور کلی می توان گفت مدیریت حرفه است، چون مدیران موفق مهارتهای مورد نیاز که قابلیت آموزش را دارند ،در کار خود بنحو مطلوبی مورد استفاده قرار می دهند.
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت
اهمیت مسأله
ضرورت مسأله
گذاره های تحقیق
اهداف اصلی
اهداف فرعی
سوالات تحقیق
شیوه تحقیق
روش تحقیق (توصیفی – کتابخانه ای)
مدل عملیاتی تحقیق
تنوع مطالعات انجام شده
قلمرو موضوعی
واژگان تحقیق
فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه
بررسی و تحلیل مطالعات (ادبیات) نظری
بررسی و تحلیل مطالعات میدانی (پیشینه نظری)

ویژگی مدیران آموزشی

ویژگیهای تخصصی مدیر کارآمد

درآمدی بر مدیریت آموزشی و بحث استاندارد سازی

ویژگیها، وظایف، نقشها و مهارتهای مورد نیاز مدیران آموزشی
ویژگیها و خصوصیات مدیران

آسیب شناسی فرآیند انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران آموزشی

تاریخچه مدیریت
پیشینه مختصر مدیریت

سیر تاریخی انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی

شرایط احراز مدیریت مدارس
پژوهشهای انجام شده

نقدی بر دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران

ارائه مدل مفهومی
فصل سوم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
نتایج تحقیق
پیشنهادات
فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی
پیشنهاد تدوین فرم سنجش شرایط احراز مدیران واحدهای آموزشی بر اساس مولفه ها و متغیرهای مدل مفهومی و ارائه شیوه نامه پیشنهادی آن
—————– آپدیت جدید——————-

فصل چهارم :بررسی گرایش مدیران آموزشی

در قالب ۴ بخش و ۷۴ صفحه بصورت رایگان اضافه شد!
منابع و مآخذ
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

*******توجه توجه توجه*******

هرگاه آنچه که لازم دارید رو پیدا نکردین پس از عضویت در شبکه تلگرامی آنلاین خدمت رباط هوشمند ما شما رو به تلگرامفون ۰۹۲۱۹۵۱۶۲۵۶ارجاع داده و شما درخواستتون رو میتونید عنوان نمایید در اینصورت مطمئنا در اولین و در اسرع وقت به درخواست  شما پاسخ داده خواهد شد . در نظر داشته باشید که بدون توجه به عنوان و زمینه خواسته خود حتما رضایت شما جلب میشود.وقطعا ناامید نخواهید شد. انشاالله.

شبکه تلگرامی آنلاین خدمت

تگ ها و کلیدواژه های مرتبط:
مدیریت آموزشی;احراز پست مدیریت;مدیران واحدهای آموزشی;توسعه در نظام آموزش و پرورش;دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی;دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی;دانلود پایان نامه شناسایی عوامل احراز پست مدیریت;دانلود پایان نامه شرایط موثر براحراز پست مدیریت

ضمنا پیشنهاد ویژه ما بازدید از شعب ویژه که در زیر آمده است:

http://kar4all.ir

http://kar4you.ir

http://gotofiles.ir

http://mastanehatline.ir

http://mastanehupline.ir

http://coffinetmastaneh.ir

http://nezamazmon.ir

http://1000kala1001khedmat.ir

دیدگاهتان را بنویسید