سامانه اشتغال مجازی,بازاریابی و فروش فایل-دانلود چارچوب نظری تحقیق,دانلود مبانی نظری تحقیق,دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق,مبانی نظری تحقیق,پیشینه و مبانی نظری تحقیق,پیشینه تحقیق,دانلود تحقیق دانشجویی,دانلود مقاله ترجمه شده,دانلود گزارش,دانلود ,طرح,پروژه آماری,دانلود پروژه دانشجویی,تحقیق دانش آموزی,پروژه پایانی,دانلود پایان نامه,دانلود پاورپوینت,دانلود پرسشنامه,کارآفرینی,کارآموزی,دانلود نمونه سوالات,دانلود اقدام پژوهی,دانلود ,طرح درس,دانلود حل تمرین,دانلود پاسخنامه,دانلود درس پژوهی,پیشنهاد خلاقانه,درس,آموزش,کسب و کار اینترنتی,پروژه برنامه نویسی,پروژه نرم افزار

پروپوزال علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

خلاصه طرح: هدف از راه اندازی رستوران دستپیچ ،ایجاد مکانی است که با توجه به ذائقه و خواست مشتری و به صورت کاملاً سفارشی به سرو غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه و ارزان می پردازد. نبود و خلاء چنین غذاهایی من را بر آن داشت تا به راه اندازی رستورانی زیبا در مکانی مناسب با کیفیت خوب اقدام کنم. این رستوران در محدوده‌ی خیابان فرشته افتتاح خواهد شد، پاسخگوی نیاز مشتریانی خواهد بود که علاوه بر بهرمند شدن از غذای خوب، اوقات خوشی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه خواهند کرد . هدف از راه اندازی این کسب و کار به شرح زیر می باشد :1- راه اندازی رستوران دستپیچ با محیطی دوستانه و شاد در محدوده‌ی خیابان فرشته2- افتتاح چند شعبه‌ی دیگر در تهران3- اعطای نمایندگی فروش جهت زدن شعبات این رستوران در شهرستان‌ها4- باب میل بودن و سلیقه ای شدن غذاهااین گونه به نظر می رسد با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قدرت و استفاده از فرصت ها می توانم این کسب و کار را با موفقیت انجام دهم.مشتریان بالقوه‌ی این رستوران به سه بخش اصلی تقسیم می شوند : 1- افرادی که مایلند در کنار صرف غذا به سرگرم شدن و تفریح و گذراندن وقتشان بپردازند. 2- افرادی که مایلند نحوه درست کردن غذا را از نزدیک ببینند و به سلیقه ی خود غذاشان را سفارش دهند. 3- افرادی که مایلند نحوه درست کردن غذا را آموزش ببینند .فهرست مطالب:1- خلاصه‌ی طرح2- معرفی کسب و کار2-1- مالکیت رستوران2-2- محل رستوران3- معرفی محصول یا خدمت3-1- تهیه مواد اولیه3-2- مراحل و شیوه های کنترل3-3- مزیت های رقابتی محصول4- تحلیل مشتریان5- ارزیابی رقبا6- ارزیابی آینده بازار7- ساختار سازمانی7-1- تیم مدیریت و منابع انسانی7-2- چارت سازمانی8- طرح مالی8-1- هزینه های پرسنل8-2- سود و زیان پیش بینی شده8-3- تحلیل مالی

پروپوزال علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

هدف از این پروپوزال علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت مورد بررسی قرار می گیرد

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

چکیده
در سال‌های اخیر موضوع برند و بخصوص ارزش ویژه برند، توجه محققان و دست‌اندرکاران حوزه بازاریابی را به خود جلب کرده است. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان گلستان است. در این پژوهش ارائه اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات استان گلستان ، های وب ، آسیاتک و صبانت مورد مطالعه قرار گرفته اند. روش نمونه گیری تصادفی ساده است و تعداد آن ۳۸۴ نفر درشهرستان گرگان(مرکز استان گلستان) می باشد که برای خرید برندهای فوق به مراکز ارائه دهنده این خدمات اینترنت پرسرعت مراجعه کرده اند. روش تحقیق از نوع کاربردی بوده و طرح تحقیق آن توصیفی از نوع پیمایشی است. روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده که با استفاده از روش تحلیل مسیر توسط نرم افزار لیزرل ۸ مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
نتایج حاصله نشان داد که متغیرهای خانواده به طور غیر مستقیم با تاثیر گذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه تأثیر گذار است. متغیر دهان به دهان الکترونیکی نیز به گونه ای غیر مستقیم با تاثیرگذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه مؤثر بوده و با آگاهی رابطه ای ندارد و فرضیه فوق رد می گردد. همچنین در این تحقیق تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه برند موثر بوده و رابطه بین آگاهی برند با ارزش ویژه برند تایید نشد.
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
کیفیت درک شده از یک برند
بازار خدمات و اینترنت پرسرعت
ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی
تداعی برند اطلاعات مثبت درباره یک برند
مقدمه
افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،۲۰۱۳،ص۳). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،۱۳۹۲،ص۲). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب ،۲۰۱۴،ص۳۱۵).
اکثر شرکت ها و سازمان ها درک کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،۱۹۹۶). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درک شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،۲۰۰۸،ص۲۳). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،۲۰۰۸،ص ۲۳).
فهرست مطالب
فصل اول – کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسئله
۱-۳ اهداف تحقیق
۱-۴ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۵ چارچوب نظری تحقیق
۱-۶ فرضیه ها
۱-۷ تعریف متغیرها
۱-۸ قلمرو تحقیق
فصل سوم – روش شناسی تحقیق
۳-۱ مقدمه
۳ -۲ روش تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ نمونه آماری
۳-۵ ابزار گردآوری داده ها
۳-۶ روایی پرسشنامه
۳-۷ پایایی پرسشنامه
۳- ۸ روش های تجزیه و تحلیل داده ها
۳-۹ مدل معادلات ساختاری
۳-۹-۱ ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر
منابع
فهرست جدولها
جدول ۳-۱ شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق
جدول ۳-۲ ضریب آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل ۱۶۶ کیلو بایت
تعداد صفحات ۴۵
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

چکیده
در سال‌های اخیر موضوع برند و بخصوص ارزش ویژه برند، توجه محققان و دست‌اندرکاران حوزه بازاریابی را به خود جلب کرده است. هدف این تحقیق بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند با توجه به نظرمصرف کننده در بازار خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان گلستان است. در این پژوهش ارائه اینترنت پرسرعت توسط شرکت مخابرات استان گلستان ، های وب ، آسیاتک و صبانت مورد مطالعه قرار گرفته اند. روش نمونه گیری تصادفی ساده است و تعداد آن ۳۸۴ نفر درشهرستان گرگان(مرکز استان گلستان) می باشد که برای خرید برندهای فوق به مراکز ارائه دهنده این خدمات اینترنت پرسرعت مراجعه کرده اند. روش تحقیق از نوع کاربردی بوده و طرح تحقیق آن توصیفی از نوع پیمایشی است. روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده که با استفاده از روش تحلیل مسیر توسط نرم افزار لیزرل ۸ مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.
نتایج حاصله نشان داد که متغیرهای خانواده به طور غیر مستقیم با تاثیر گذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه تأثیر گذار است. متغیر دهان به دهان الکترونیکی نیز به گونه ای غیر مستقیم با تاثیرگذاری بر متغیرهای تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه مؤثر بوده و با آگاهی رابطه ای ندارد و فرضیه فوق رد می گردد. همچنین در این تحقیق تداعی ، کیفیت و وفاداری بر ارزش ویژه برند موثر بوده و رابطه بین آگاهی برند با ارزش ویژه برند تایید نشد.
واژه های کلیدی :
ارزش ویژه برند
وفاداری به برند
کیفیت درک شده از یک برند
بازار خدمات و اینترنت پرسرعت
ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی
تداعی برند اطلاعات مثبت درباره یک برند
مقدمه
افزایش رقابت در بازارهای جهانی ، باعث شده که شرکت ها استراتژی های خود را به سمت رضایت ، وفاداری مشتریان تغییر دهند (آناستیسوس و پلیمر ،۲۰۱۳،ص۳). در سال های اخیر فضای کسب و کار در جهان به منظور افزایش رضایت و وفاداری مشتریان شاهد تغییر و تحوّلات بسیار زیادی بوده است از جمله این تغییرات می توان به تغییر نگرش شرکت ها از دارایی مشهود به سمت دارایی نامشهود اشاره کرد از این رو فرآیند ارزش گذاری دارایی نامشهود از اهمیت زیادی برای شرکت ها برخوردار است. در نظر گرفتن دارایی نامشهود کمک می نماید تا ارزیابی درست تری از عملکرد سازمان ها در کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشیم (سالار و گرگانی و جعفری ،۱۳۹۲،ص۲). ارزش ویژه برند یکی از دارایی های نامشهود و از اصول بازاریابی است که به عنوان ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان از برند نام می برند (راماب ،۲۰۱۴،ص۳۱۵).
اکثر شرکت ها و سازمان ها درک کرده اند که برند، یکی از با اهمیت ترین دارائی ها است (آکر،۱۹۹۶). در واقع برند چیزی بیشتر از محصول است. آنچه که یک محصول برند شده را از یک محصول بدون برند متمایز می سازد و به آن ارزش می بخشد، مجموع ادراکات و احساسات مشتری در مورد ویژگی ها و چگونگی عملکرد، دلیل وجودی و ویژگی های درک شده از شرکت مرتبط با برند است (کاپفرر ،۲۰۰۸،ص۲۳). ارزش واقعی در درون محصول یا خدمت وجود ندارد. بلکه این ارزش در ذهن مشتریان بالقوه و بالفعل قرار دارد و برند است که این ارزش را در ذهن آنها تداعی می سازد. در جهان مادی گرای امروز، مصرف کننده به دنبال معنا بخشیدن به مصرف است. در این راستا، برند است که یک داستان در مورد خریداران محصول نقل کرده، و معنا و مفهوم را در محصول یا خدمت ایجاد می کند. بنابراین، به طور شگفت انگیزی، تمام سازمان ها و افراد تمایل دارند که به صورت یک برند مدیریت شوند (کاپفرر،۲۰۰۸،ص ۲۳).
فهرست مطالب
فصل اول – کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسئله
۱-۳ اهداف تحقیق
۱-۴ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۵ چارچوب نظری تحقیق
۱-۶ فرضیه ها
۱-۷ تعریف متغیرها
۱-۸ قلمرو تحقیق
فصل سوم – روش شناسی تحقیق
۳-۱ مقدمه
۳ -۲ روش تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ نمونه آماری
۳-۵ ابزار گردآوری داده ها
۳-۶ روایی پرسشنامه
۳-۷ پایایی پرسشنامه
۳- ۸ روش های تجزیه و تحلیل داده ها
۳-۹ مدل معادلات ساختاری
۳-۹-۱ ضرورت مدل معادلات ساختاری در پژوهش حاضر
منابع
فهرست جدولها
جدول ۳-۱ شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق
جدول ۳-۲ ضریب آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

2 thoughts on “پروپوزال علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت”

Comments are closed.